we lie awake in a cold cold ocean

Kom typ nyss hem från en trevlig kväll :)
Jag, Nathalie & Elin for till kraja för att hyra en trampcykel.
Men dom flesta var uthyrda så vi var tvungen att vänta hur länge som helst på att dom skulle komma tillbaka .
 Men tillslut så gjorde dom ju det :)
Och då följde Kevin,Jesper och Mattias med :P
Vi hyrde den stora för fyra st, den lilla för en och sen en till liten som man satt två på =)
Det var en fin kväll med många skratt, haha.

Och idag fick var jag också tvungen att bestämma om jag vill följa med till Thailand i december!?
Dom ska beställa biljetterna imorron , och vi ska vara borta i en månad (under jullovet + två veckor).
Eftersom jag bara får ta ledigt två veckor, tror jag..
Det blir nog bara jag & mamma för Jim ville inte följa och Nathalie kunde inte.
Äh , vi ser väl. Nathalie kanske kan komma lite senare, förhoppningsvis! ♥
Men jag vet då att jag kommer shoppa som en tok i Thailand då, åh jag längtar! :D

Mer finns det inte att skriva , eller jo. Jag vill passa på att tipsa om ett band som låter asbra :D
www.myspace/theblaqkyear.com


Nu ska jag läsa lite , eclipse :D

<3 / jasmin , i'd give up forever to touch you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0