vi vet hur det känns

Torsdag.
 En dag kvar tills vi får sommarlov.
 En dag kvar tills min bror går ut nian och börjar förbereda flytten till Kiruna.
En dag kvar tills min bästa vän går ut nian och även hon börjar förbereda en flytt... "/

Men det ska bli riktigt skönt att få sommarlov! 
Men jag kommer sakna vissa , Sandra t,ex :( Och vissa i klassen jag inte kommer få se förrän åttan.
Men jag ska ha kul i sommar , det har jag bestämt! :D Denna sommaren ska bli underbar :)

Idag hade vi brännbollsdag. Riktigt kul.
Men jag missade första matchen mot åttorna , men hann va med mot niorna och andra sjuan! :D
Men är vi förvånade över att vi storlosade? Nej. Men det var ändå riktigt kul!
Hehe , finalen stod mellan 9A & 8B , och åttorna vann :)
Ikväll ska jag & Nathalie sätta in löshåret och fixa massa grejer till morgondagen.

Klockan halv tio tror jag det är ska jag åka på avslutningsfika för niorna, efter som syskon också får komma! :)
Sen ska jag till skolan och där ska vi väl samlas och prata lite i klassen , sen ska vi börja gå den lilla biten till kyrkan.
Där det blir sång och en massa annat. Det är nog förmodligen bara niorna som ska sjunga.
Sen blir det att fotografera lite med folket utanför kyrkan sen ska jag hem och käka typ lunch med min familj och farmor!

Åh , justja. Jag & Nathalie ska ju självklart också fara och kolla på dom som tar studenten , funfunfun! :)

Nu ska jag läsa lite , hihi .

Ha en fortsatt fin torsdag för det ska jag ha!


<3 / jasmin , jag önskar att du fick mig att känna så varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0