team jacob/twilight

Var ett tag sen jag bloggade men har inte riktigt orkat ..

Var ju i Luleå i onsdags med nathalie och det här fick jag med mig hem:

3 baslinnen från ginatricot
1 baslinne från monki
1 par jeansleggins från ginaticot
1 nagellack från parelle
1 puder från parelle
1 parfym från parelle
1 ansiktskräm från parelle
lösnaglar från h&m (hora&mysig,haha!)
1 mascara från parelle
och sen var det nog inge mer , jag kommer då iaf inte på nåt mer...
och om ni undrar varför jag skrev "hora&mysig" var för att jag och nathalie gick förbi en skräppkorg och på den satt en lapp på där det var det där h&m "tecknet" och under stod det "hora&mysig" , haha , det var väldigt roligt... :)

sen på torsdagen sovde jag hos nathalie och vi gjorde en massa kul.
sen på fredagen var det ju skola , vi försovde oss typ tio minuter och sen for vi hem och städade upp röran vi orsakat i nathalies hus och sen så var vi så utmattade att vi somnade och blev väckta av nathalies söta lillasyster Evelina!
Som förresten fyller 10 idag! Grattis :)
Sen var vi med Elin och sen for vi och var med några andra.. =)

och om ni undrar över bloggrubriken så ska jag och helena beställa team jacob tröjor och på baksidan står det twilight!
iiih , happiness! :)

nu ska jag gå ner och hänga tvätt.

idag ska jag vara med nathalie och två till (jag kan bara namnet på ena hehe).

hon kommer hit klockan två och då ska vi basta! :)

ha en underbar nationaldag allihopa och grattis än en gång till Evelina! :)



<3 / jasmin, när drömmar blir till verklighet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Till i Augusti jag har ju sommarlov :)

2009-06-07 @ 13:12:58
URL: http://xemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0