summertime

Nu är det äntligen sommarlov. Men självklart så regnar det ju..
Men det funkar för mig iaf , jag är då glad att de åtminstone är sommarlov! :D 

Har inte uppdaterat på ett par få dagar , så ska försöka få ihop en bra sammanfattning av sommarlovets första helg! :)


Fredagen , då var det ju avslutning.
 Klev upp astidigt endast för att jag & Nathalie skulle hinna fixa och dona utan att stressa!
Men självklart är vi ju så sega så det blev lite stressigt dom sista minuterna innan vi gav oss iväg mot skolan.
Där var det först avslutningsfika sen skulle alla fara till sina klassrum , sen ställde vi upp utanför skolan.
Vi började gå mot kyrkan och jaa.. Så gick allt så fort att det var över innan jag hunnit blinka.
(för er trögfattade,det gick inte så fort, jag säger bara så,)
Ute blev det ju att krama en massa,önska dom lycka till, osv..osv.
Fick själv några rosor och ballonger :)
Sen for jag hem och fika hemma med några sen så for jag ut och raggade med , sophie,isabell & nathalie.
Vi väntade på att dom som tagit studenten skulle ut på flaken på lastbilarna. Och sen for jag till Nathalie och sen var jag med My & Isabell sen på kvällen.

Lördagen , då såg jag film med Nathalie. "I taket lyser stjärnorna" Väldigt fin och sorglig film.
Jag rekommenderar den. Nathalie grät som en stucken gris i slutet av filmen , haha!
Vi hade massa goda saker med oss =)

Nu idag har jag mest bara suttit och slappat hos Nathalie. Men just nu vägrar hon låta mig skriva själv så jag skriver mer senare :)


HA DET BRA!

<3 / jasmin , it's a love story , baby just say yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0