du kommer aldrig bli min

Jutis var jätte roligt :) Maddes valpar är så söta! Men jag tycker Diesel och Amber är sötare :)
Jag länkade ju new moon trailern och dom som såg då Jacob förvandlades till en varg.
Typ så stor är Diesel fast han har andra färger.
Jag ska skaffa en sån hundras då jag blir äldre.
Men jag kommer inte riktigt ihåg namnet på rasen just nu :p

Vi gjorde en massa som att bada badtunna,bastu och badade i sjön! Årets första dopp och det var helt okej! :D
Vi käkade en jäkla massa mat och umgicks :)  Sen när vi skulle sova var jag den i hela klassen som fick mest sömn!
Mohaha , alla levde om men jag sovde som en stock. :D Sen på tisdagen for vi ut och gick i skogen mot nå fångsgropar.
Men jag & Emma vände efter ett tag och gick och gosade med hundvalparna! :)
Sen efter ett tag for vi ju hem , jag somnade nästan direkt när jag var hemma. Så trött var jag!
Sen onsdagen , hade vi kulturdag men jag orkade ärligt talat inte fara till Jutis en dag till :P
Fast jag var ganska förkyld också.

Imorron ska jag hjälpa Nathalie förbereda och så :)


Men nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha det underbart! <3
Och jag vill även hälsa till Sandra att hon ska ha en bra sommar! Hon for nämligen hem idag! :( <3


ps, laddar upp några bilder från jutis i nästa inlägg!

<3 / jasmin , and i've found you , flightless bird.

Kommentarer
Postat av: Pernie

Diesel o Amber är Alaskan Malamutes :)

2009-06-10 @ 22:33:16
URL: http://pernie.blogg.se/
Postat av: Tina 5.an

Dom heter nå på Alaska (;

2009-06-11 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0