the times you hurt me and put tears on my face

Haha , ni kanske undrar vad jag gör uppe så tidigt? Eftersom jag oftast brukar blogga på kvällen.
Men här kommer en morgonbloggning, (har varit uppe sen klockan två,haha)

jani, vad har jag gjort denna morgon?
jagat min katt,skrikit på min bror,druckit te,lagat mat och lyssnat på musik. :)
det är ganska mycket för att vara jag , annars brukar jag bara ligga och dega i sängen med puss (min katt) .

Och idag , haha (jag skrattar bara jag tänker på det) så ska jag och nathalie på en liten moppesemester.
Hahahahaha, vi ska nog fara mot slagnäs haha eller mot arvidsjaur.. :)
Igår då jag pratade med pappa om det så sa han att jag skulle få göra som jag ville men han ville inte ha nåt att göra med det haha , han tror att jag och nathalie kommer lyckas ta oss högst till medan..psst.

Förresten , imorse vid sjutiden fick jag ett sms från nathalie där det stod.
"Pepp inför camping? :P" och då svarade jag på det och svaret jag fick var. "Vafan gör du vaken nu?!"
Hahaha , ni kanske tycker att jag är knäppt för jag tyckte det var roligt men det är bara för att jag är så glad idag! :D
Känner på mig att det kommer bli en bra dag :D:D
Om inte Nathalie har en "jag har en rycka i pannan för jag är arg på mig själv och du irriterar mig"-dag! :) jippie!


Nämen, om jag vågar tar jag med mig kameran! WIHOOOO

Nu ska jag lägga mig i sängen och gosa med min mysiga lilla katt! :)
....sen ska jag ut och börja klippa gräset,huvva :P




<3 / jasmin , i don't wanna be without you babe, i don't wanna broken heart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0