piteåååå

Är i Piteå just nu. Så kommer inte riktigt ha tid till att blogga.
Jag har inte bloggat på ett tag för jag var i stugan med mina kusiner.

Men jag ska försöka hinna skriva nå inlägg nångång :P
Men just nu sitter jag och väntar på Lisa och Jossan som drog upp till stallet en tväris.
Då Lisa kommer hem så kommer Nathalie hit och då ska vi typ börja fixa oss. Eller vi ska iaf fxa Nathalies hår.
 Igår var vi på Bio och såg Harry Potter och halvblodprinsen. Haha , den var bra. :P
Längtar nu bara efter den sista! Sen drog vi på stan en sväng med Rebecka.
Sen for jag och kollade på Nathalies lägenhet. Den var väldigt fin och hemtrevlig. Tror hon kommer trivas där.
Min lilla bebis :(

Och sen var vi iaf med Nathalie en stund på området och sen cyklade jag och Lisa hem :)
Vi sovde i sovbodan :D

Det var det som hände igår iaf. Så det finns nog inte så mycket mer att berätta.
Kanske hinner skriva nåt inlägg innan vi går och lägger oss ikväll eller innan vi drar ut.
Och ikväll ska jag se Mååns :D:D


Men annars får ni ha det superduper bra för det ska jag ha! :D

<3 / jasmin , so come close to cara cara mia cara cara mia love, it's all we need!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

besök gärna min så besöker jag din :)

pöss.

2009-07-23 @ 15:19:28
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0