our lips can touch

Snart åker vi! :)
Vi orkar inte åka på moppesemester så vi åker istället till min stuga och övernattar där! :D
Det ska bli sjukt kul och jag ska ta med mig kameran så vi kan ta en massa fina kort.
(ha inga höga förhoppningar,ni vet hur jag är med sånt..)

Och förresten har jag övertalat mamma att vi ska åka till Kabri-området!! :)))))))))))))))))))))))))))))
Och vill ni veta vad det bästa är!? JOOOO, vi ska åka till Ko Tarutao!! :D Snacka om att jag är glad!?!??!
Åååååh, låt vintern komma snarrrrrrrrrrt!!!!!! :):)

Och vad mer finns det att berätta?
 Jo , Jim fick beskedet idag att han tagit sig in på rymdgymnasiet i Kiruna :)

Och idag har jag hunnit sitta vid datan, träffat Nathalie 2 gr, och klippt gräsmattan.
Haha , medans jag klippte gräsmattan så krånglade gräsklipparn goode mycket.
Så då stod jag ju där och svärde hur mycket som helst. :P:P
Typ såhär lät det:
"Åh , men j*vla f*itt*ckel idiot!(¤=?(¤OPFOPUT)%)=?)"?")%?)"`#######!!!!!!!!!"
Och då upptäckte jag att granntanten stod och glodde som ett fån på mig..
Haha , gissa om jag fick skämmas..! x)

Nu ska jag börja packa ihop lite grejer till stugan!

HA DET UNDERBART FÖR DET SKA JAG IAF HAAAAAAAAAAAAA! :)


<3 / jasmin, i've been there and back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0