send it on

Idag har jag bara slappat. Varit hemma och sovit typ. Det behövdes.
Även fast jag tog sovmorgon var jag så jäkla trött. Så jag börjar piggna till nu. :)
Men kommer ju ändå vända på dygnet då jag är i Thailand. Så det gör nog inte så mycket!
Åh, jag längtar som fan. Hihi, men snart är det bara en dag kvar förstår ni. (;

Finns inte mycket mer att skriva, imorron ska jag försöka blogga mycket.
Sista dagen jag kan blogga i Sverige ju. Tror faktiskt inte jag kommer hinna blogga på morgonen...

Just nu sitter jag och lyssnar på massa fin musik och tänker.
Väntar även på att Malin ska gå till Philip för då ska jag följa och vara med dom ett tag.
Finns nog inget mer att skriva. Ni får ha det asmegabra.
Kram!



<3 / jasmin , love isn't love until you give it away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0