when i'm looking down

Idag har jag varit och badat med Nathalie i hamnen. Synd att hon for till Piteå idag men hon kommer hem på fredag! :)
Det var iaf askallt i hamnen men vi badade ändå och hade riktigt kul =)
Senare idag kanske jag ska vara med Malin, eller ja . Vi får se.
Annars kanske jag ska se om pappa kan skjutsa mig till stugan så jag kan vara med Jossan och Lisa.  : )
Så just nu ligger jag bara och läser, som vanligt. Mer finns det nog inte att skriva.
Men jag uppdaterar nog mer senare idag/ikväll.

Ha en fortsatt bra tisdag! : )


<3 / jasmin , would you run and never look back?

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: men åh, tusen tack, så snällt sagt av dig! :-D <3

din blogg är också fin :-)

allt bra med dig, hoppas jag?

2009-08-04 @ 17:13:18
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0