sista inlägget

det här blir sista inlägget för jag orkar inte starta min dator och pappa fixar inte trådlösa förrän imorron.
så då orkar jag inte sitta här bredvid jim som spelar wow med sina nördkompisar. ehehe
efter det där inlägget jag skrev har jag inte gjort så mycket , typ sett tv, käkat pizza och varit onyttig.
hahaha, ja jag vet jag borde bli nyttigare menmen, jag springer ju så då kan jag ju äta mycket? : )
och förresten har jag kommit på att  det är typ tre veckor kvar innan skolan börjar, jag trodde det var två,mihi ;p '
så nu behöver jag ju inte deppa över att sommaren snart är slut, jag var ju en vecka för tidig haha.
som på pdol då vi gick på fredagen och på kvällen trodde jag att vi sett lena & orup fast dom skulle vara på lördagen.
haha, typ står jag där och ba "Wooohoo! ont det gör ont men det går..(8)" heheh. skillat =)
just nu är jag jätte trött, jag höll på att somna då jag satt och såg tv.
men det kunde ju också berott på att jag såg en dålig film. men jaja , jag ska nog gå och lägga mig iaf. haha!
klockan tjugo över tio. otroligt för att  vara mig. men jag antar att min hjärna fattat att skolan snart ska börja,
och försöker vända på dygnet åt mig. nej slut svamlat, nu ska jag gå och göra mig iordning för min dejt med kudden.

sov sött :*



<3 / jasmin , i'd give you everything i have. the good, the bad.

Kommentarer
Postat av: amanda lindgren

naa jag är 95;) men jag föddes i januari;) jag kanske har räknat fel på månaderna när jag sa att det var 5 månader kvar;p men men..

2009-08-04 @ 23:33:01
URL: http://liindgren.webblogg.se/
Postat av: johanna

Tack<3 fin blogg du med!! e din heder ny??

2009-08-05 @ 00:36:48
URL: http://johannnasoderberg.blogg.se/
Postat av: Jennica Björk

sv: tack, kul att du gillar den :)

2009-08-05 @ 15:09:34
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Mellies Blogg

Hoppas att du hade en bra dejt med din kudde :)

2009-08-05 @ 17:31:12
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0