sex on fire

sitter på jims dator nu, fast vi har fortfarande inte fixat trådlöst. eller asså, jag har det på min dator i mitt rum men man måste typ ha massa grejs för att installera det på den här datorn och det orkar jag inte haha , :p

idag har jag beställt massa kläder, typ 12 plagg från h&m katalogen, det blev typ 1800 nånting men jaja.
jag behövde nya kläder,.nu behöver jag bara köpa nya jeans och skor.
och lite krämer och så, sen är jag klar för skolstart! :D  men det får bli sista veckan, då jag är i piteå. : )
nathalie är ju i piteå nu, jag saknar den filuren. men hon kommer hem på fredag. mihi, och det är tur! :D
så justnu, väntar jag bara på att malin ska ringa,eheh. tror hon käkar eller nåt. även fast klockan är åtta känns det som den är typ fyra, men det var den typ då jag vaknade så haha, jag måste verkligen vända på dygnet.. uhu. jani..
sitter på en sida som heter existenz och gör ett test där man testar hur fort man skriver. det är skit kul.
för man försöker klå sig själv hela tiden och då blir man bara snabbare och snabbare,
plus att man blir bättre på att stava! ...(y)

nejnuni, nu måste jag ta tag i mig själv. så nu ska jag ut och springa.

ha det bäst


<3 / jasmin, never say never.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0