ny design

har ny design som ni kanske ser, och den är ju lite.. ja kanske gladare? ehehe.
tusen tack till helena iaf som gjorde den :*

orkar inte skriva så mycket som vanligt för jag har väl inte så mycket att skriva,
 sommarlovet är snart slut. det känns ganska skönt ändå men kommer bli så hemskt att lämna min stackars nathalie :/
kommer sakna hennes så sjukt mycket, hur ska jag kunna klara åttan och nian utan henne?
äh, jag får väl åka och hälsa på så ofta jag kan och hon får se till att komma hem varje helg. : )

hmm, vad mer... jo , idag kom lisa & jossan till stugan så jag ska se om jag ska dit nå.
annars så ska jag väl bara slappa i varma arjeplog. =)
Och jag vill passa på att säga grattis till söta Malin som fyller 16 år idag, :)

Jag har köpt en hårfärg så snart ska jag väl färga håret, fast det kanske blir lite just innan skolstart.
Tror faktiskt det, ska beställa lite kläder och vi ser väl om jag ska till Boden ihelgen.
Men vi ser väl , för sen nästa vecka är det ju Nathalie's inflyttnings-och födelsedagsfest så då blir det att vara i Piteå. :)
Och då är det även sista helgen innan skolan börjar. Ett perfekt slut på en skön sommar. Men fortfarande lite sorgligt..

Nu ska jag läsa lite ur Eclipse. Har läst den om & om nu i sommar. Men det är för Mikaela har New moon.
Och Breaking Dawn och Twilight har vi inte beställt. Men nån vacker dag ska jag nog ta tag i det och göra det :D
Ni får ha det så bra. Blir nog endast detta inlägg ikväll.



<3 / jasmin , is it possible mr.loveable is already in my life?

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Sv: Tack! Prenumerera mer än gärna :*

Puss, <3

2009-08-03 @ 22:54:35
URL: http://photobytherese.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: åh, thanks a lot :)

ja det är fint här! själv?

2009-08-03 @ 22:58:38
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: nirmela

detsamma! :)

bara bra, du själv? kram.

2009-08-03 @ 23:00:24
URL: http://huurtful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0