knock you down

haha sitter och typ "lanar" med jim , har varit uppe hela natten och spelat typ olika onlinespel medans han spelade wow med han kompisar. hihi.är gode trött men jag ska nog inte ge upp, typiskt mig att vända dygnet dom sista veckorna av sommarlovet. äsch, ställer alarmet på nio så ser vi väl om jag kliver upp, haha.
just nu har jag spelat fishy ett tag och det har inte gått bra, ja.så det är väl vad jag gjort. ahah , förvänta er inte nåt tidigt inlägg imorron idag då, kommer troligtvis vakna vid femtiden så detta får bli ett förmiddagsinlägg hehe.
nej, nu ska jag hitta nåt spel att spela, hihi.

ha det bra


<3 / jasmin , when it was good we were standing on the top of the world,

Kommentarer
Postat av: Lee

Heehee, jag är bara med om dåliga kommentarer hela tiden, iaf när man kollar vid tinas sida och så.. Men, men.. Kul att du gillade min blogg, aamen Enya är väldigt bra, vill man lyssna på något speciellt så ska man lyssna på henne.. Kram kram!

2009-08-06 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0