trött

efter duschen var jag så trött att efter jag torkat håret la jag mig bara i sängen och slumrade till!
höh , jag vaknade sen nu av att nathalie ringer och babblar på och jag uppfattar knappt hälften av det hon säger!
men jag vet iaf att jag borde börja göra mig iordning för nathalie ska låna en klänning och..blablabla! ;)
så nu ska jag ringa till isabell sen ska jag snabbsminka mig och sen ringa till nathalie , tror att det inte kommer hända nåt speciellt denna lördagen. men om det gör det bloggar jag väl om det senare , men nu ni . nu måste jag snabba mig om jag ska hinna med nathalies hjärncellers tåg!hon kommer väl ha kvar ca,,hälften av hennes hjärnkapacitet innan kvällen är över ,  uhuhuh , humor! skämt-å-sido , nu måste jag verkligen snabba mig , puss!


ha en fortsatt bra lördagskväll , <3¨




<3/ jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0