Tisdag!

Skolan började på som vanligt och dagen var allmänt seg och kall . Det snöar och är väldigt dåligt väder just nu! :(
Menmen , efter regn kommer solsken! Och mitt solsken denna dag/kväll var modevisningen .
Det var hur kul som helst att se alltihopa och jag var så stolt över Nathalie, hon var väldigt duktig! :)
Och ett STORT plus var att jag fick träffa farmor :D


Idag på ICA träffade jag världens sötaste kille . Vi log mot varandra och jag dog , hoppas han stannar över lovet! :)

Imorgon ska jag & Emma till rapatjärn och pimpla, fika & ha kul . Jag tar nog med mig kameran om jag inte glömmer den här hemma såklart! :P 


Nej , nu ska jag föra över bilderna som jag tog ikväll på datorn .
Kanske dyker det upp nån här , men dom flesta kommer nog finnas på bdb :)
jasmin-ss@bdb





puss & kram // j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0