Söndag

Det blev tyvärr ingen skotertur idag , dumma väder haha! Men istället ska vi nog ha en spakväll här och basta & allt . Kommer bli asskönt :) Kanske ska gå förbi och möta Sandra en sväng innan . Vi ser väl .  Ja , iaf . Så vaknade jag klockan nio , men somnade om till klockan elva , vilket var otroligt skönt :) Sen steg jag upp och åt frukost & sen städade jag till lite i mitt rum , men jag fastnade framför datorn , Men jag får väl strax fortsätta :)


Och tack för ni alla som brydde er , om det med bosch och allt . Känns skönt att det finns folk där ute som bryr sig! <3


Om det blir spakväll ikväll klipper jag nog några kort med kameran , så då kanske jag slänger upp nån här .
Nu ska jag fortsätta städa :) Puss



dagens sötnos ; emma lestander :*

dagens låt ; inget kan bli som förut - sebastian krantz <3





kram // jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0