Söndag 21.42

Har just kommit hem från en underbar kväll hos Nathalie! Vi bakade kladdkaka & såg wipeout , mys! :)


När jag kom hem och loggade in på msn hade Lisa slängt upp en bild på jag & hon då vi var riktigt små , därifrån fick jag mig ett gott skratt . :D

Och en glad nyhet var att jag trodde att vi fick lov på fredag , men det var visst på torsdag.

Nåväl , jag tror faktiskt att jag skrivit av mig för kvällen nu . Det blev ju inga långa inlägg idag/kväll. Så det märks ju :)

Så , nu ska jag ta och nörda ett spel innan jag gör mig iordning för sängen .







puss & godnatt gott folk :* // jasmin


Kommentarer
Postat av: Camilla

En glad nyhet är att vi får lov onsdagen och jag tar mig lov redan tisdagen :D

2009-04-06 @ 09:35:45
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0