Påsklov :)

Nu sitter jag här nyvaken i rufsigt hår och utkletat smink . Jag känner mig riktigt fräsch , men är det påsklov så är det! :D
Ska väl bara hoppa in i duschen , sen ringa till Nathalie som jag gjort . Om & om igen.
Tänka sig , hon bad mig höra av mig . Men svara kan hon inte :( Jaja, jag har då ändå sovit så det gör inte så mycket :)

Idag fick jag ett stort påskägg av mamma & pappa . Det var lite småäckligt godis , men jag är nöjd ändå! ;) Haha!
For till farmor en stund och lämnade mitt påskkort till henne :) Hon blev glad :D:D
Jaja , när vi var hos farmor (jag&pappa) så kom familjen Burman , & Annica kom förbi en tväris och säljde påskris. Söt :)
Jag blev då glad för jag fick träffa Lisa & Jossan , jag ska ju träffa dom mer i helgen , men ja :D

Nej , nu måste jag hoppa in i duschen innan talang börjar!



Ha ett bra påsklov allesammans! :D



puss & kram / jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0