happiness

jag kollade just på mina kommentarer här på bloggen och såg ett från camilla!
och ja camilla , det finns inget mer att säga om gatufesten än JAAAAAAAA!!!!!
lätt , fatta så kul vi skulle ha , jag,du & massa bra artister , jag menar . gatufesten är ju känd för sitt röj! :D
ring mig så fort du ser det här , du gjorde just min kväll :)




och förresten så är helena påväg hit med filmen twilight , jag ska fläta hennes hår , måla hennes naglar och vi ska fika och bara mysa , puss på det :) nejnuni , nu måste jag gå och möta helena ,




with love / jasmin living the dream

Kommentarer
Postat av: Passagerare

Har haft besök hela helgen och har inga pengar på telefonen. Men ring mig sweetie <3

2009-04-19 @ 21:42:11
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0