go with the feeling

nu sitter jag och väntar på att nathalie ska svara på msn , jag hade tänkt fråga om vi skulle fara och ta en mjukglass på kalles , men kom på att det stängde just . men annars kanske vi bara tar moppen och far på en liten picknick . det är ju sånt strålande väder ute , att det inte är sant! uhu , me like. <3

imorron börjar skolan , och jag ser framemot det , okej . det jag inte ser framemot är att kliva upp på morgonen.
men när väl skolan börjat kommer det gå skitfort och sen bara poff så är det sommar , uuh <3

jag tar med mig kameran om jag ska ut , ni måste få se det fina vädret! :)


<3 / jasmin . jag har kämpat och slitit & nu vet jag var du står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0