Fredag 17:39

Idag vaknade jag först vid 09:05 , men somnade om till klockan 12:49 ;p höhö!

Iallafall på morgonen började jag direkt tvätta , tvätta & tvätta! :)
Det behövdes verkligen , och det var kul att se min gaderob fyllas med nytvättade kläder :)
Efter att jag haft en stor kris där typ alla mina kläder varit smutsiga, huvva! :(
Men nu vet jag då hur man tvättar så jag tvättar för fullt , jag tvättar tillochmed nu :D




Ikväll ska jag krypa ner i min säng med en stor popcorn skål & en dricka och se Talang =)
Och ja , efter Talang ser man ju vad som händer ;)

Och just nu vill jag bara att Helena ska komma hem så vi kan kika på Twilight , :)


Men nu ska jag gå och äta!


ps , lägg märke till att min bloggdesign totalförstördes pågrund av min klumpighet :P Men ska be Helena om hjälp! :>





puss & kram // j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0