23.37

Nu är jag hemma . Skönt att vara hemma och inte vara ute i kylan :)
Så nu sitter jag i ett riktigt par snygga lösnaglar , dom ser faktiskt riktiga ut .




Det är alltid roligt att skämma bort sig lite extra och köpa nåt riktigt stiligt! Och just nu kändes lösnaglar som en bra idé. Nathalie fick halva paketet , det var 28 st :) 50 kr på RUSTA vilket var otroligt billigt. Och bra var dom!

Imorgon ska nog jag & Nathalie ut på en liten sväng med skotern igen , men det är ju vädret som bestämmer om vi ska det eller inte. Förhoppningsvis så kommer väl solen fram , så man får steka lite ;>
Senare kanske jag ska förbi Sandra en sväng på stugan bara för att umgås . Se film & bara ta det lugnt, lovely! :)

Hmm , ja . Vad mer finns det att säga? Det har varit en alldeles perfekt dag. & jag hoppas verkligen att det kommer fler dagar som denna. Det är det som får mig att fortsätta , undebara dagar med underbara personer!
Nej , uscha . Hur ska jag klara mig utan Nathalie :( <3 Men nu ska jag inte deppa ihop , för jag vet att även om vi tappar kontakten om hon flyttar kommer alltid vårat speciella band finnas kvar , jag menar . Då Nathalie började åttan & jag gick sexan slutade vi umgås . Och nu umgås vi som om inget någonsin hänt? & det är just detta band vi har .
Men det blir nog lite svårt att inte ha världens bästa vän/stöd nära sig . Jag har ju alltid kunnat gå eller cykla till Nathalie då jag behövt na , men det är inte så enkelt att cykla eller gå till Piteå precis & pengarna går ju till annat. Men det löser sig, jag & Nathalie planerar iaf en underbar sommar ihop , en minnesvärd sommar . <3



Ajja , slutdeppat . Nu ska jag vara social på msn , & det tycker jag att du också ska vara ;) Puss




puss & kram ;> / j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman då! <3 Du vet att vad som än händer så är det alltid du&jag! :)

2009-04-05 @ 11:05:19
URL: http://nathalieedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0