07:35

första gången nånsin jag bloggar på morgonen! Men jag förstår varför jag inte gjort det tidigare..uuh!
Iaf, åt nyss upp min frukost . Två mackor och två glas vatten . Ska ta en omega-3 tablett nu . Vi har absolut ingen mat hemma , jag drack upp oboyen igår :'( . Men förhoppningsvis köper mina snåla föräldrar hem mat åt stackars mig idag ,:')
Jag ska ju åka med Nathalie till skolan men halv åtta fick jag ett sms från henne om att hon försovit sig. Perfect , jag hade kunnat sova åtminstone 30 minuter till . Jag fick knappt nån sömn inatt . Jag tror klockan var minst fem innan jag somnade , och sen ringde alarmet klockan halv sju..uuuh . i'm tired, undra hur det kommer gå i skolan. och förresten det där med flätorna , gör inte som jag . jag ser ut som en , jag vet inte vad . typ volym nere spets uppe . heh, inte snyggt .
men jag puffade till det där uppe med lite hårspray , om det nu hjälper.. Just nu hhåller jag på att koka té och jag har tagit en omega-3 & 1 en-om-dagen-tablett, ska man suga på dom eller svälja direkt? jag svalde den direkt :P
sådär , nu ska jag bara gå och be pappa om hjälp att ladda ipoden + få trettio kronor. jag ska ha 20 till en tuggummi påse och en tia är alltid bra att ha (y) . det har jag ju lärt mig dom gånger jag varit pank på skolan + vrålhungrig så jag var tvungen att smygäta där , bli upptäckt. gå och tigga pengar av nån av mina vänner för att betala tillbaka den ynka skulden. pust , jag har det inte lätt . nu håller jag på att försöka få en låt på min mobil , det går asdåligt . men sedär , det går framåt.  (jag vet att det bara är jag som ser det . men ni kan ju alltid låtsas) :) nej , nu måste jag ringa nathalie innan jag själv kommer försent . ha en fortsatt trevlig morgon , jag skriver mer då jag kommer hem




<3 / jasmin.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, jadu ;)

2009-04-20 @ 15:56:33
URL: http://barrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0